onsdag 16 januari 2008


Tredje natten har gått och det är framsteg hela tiden. De har busat lite med varann, speciellt i sängen och med tunneln. Det som startade det hela var nog Thindra själv som hoppade upp i min säng tidigt imorse med en skinnmus i munnen. Hon ville att jag skulle kasta den så hon kunde hämta den. Tudor som låg i soffan blev mycket intresserad och sen kastade jag bollar vilket Tudor gillade. Han låg med en boll ute i hallen och lekte med sen.
Sen började Thindra leka i tunneln och Tudor blev intresserad och ville vara med på ett hörn. Han är mycket försiktig av sig så det gick jättebra. Fast visst Thindra kan vara lite burdus av sig. Men de har nosat på varann lite lätt och Thindra fick en snabbkoll på kulorna i hans bak;)
Nu ligger de och sover, Tudor i lilla klätterhuset och Thindra i transportburen;( Ni ser dem va? *fniss*)

3 kommentarer:

Millis sa...

Krama sötnosarna från mig!

Pia Puma sa...

Jag ska krama matte och Tudor;)

Filifjonkan 1 sa...

ååå så söööööta man kan vara då pussar på dem båda 2 svarta som synden så maffiga är de!