tisdag 15 januari 2008

Nu har andra natten avlöpt och matte har varit sur på mig. Hon säger att jag stressar upp den lille och ja det kanske jag har gjort:( Men jag är ju så nyfiken. Matte har skält på mig när jag jagar honom och han vill vara ifred. Men nu på morgonen har jag faktiskt låtit honom vara och vi har sovit nästan hela tiden.
Jag har också varit lite stressad så jag spydde igår och sen lite nu på morgonen men matte var så snäll och tröstade mig. Jag förstod sen att jag var tvungen att lugna ner mig.
Nu är klockan snart tolv och här har varit så lugnt hela morgonen nu så matte är så stolt över mig just nu i alla fall.

Tudor fick en myntamus av matte igår och jösses så galen han blev. Han slickade och slickade på den där musen att den blev helt genomsur. Tror nog att mattes leksaker gör susen på honom;)

Inga kommentarer: