lördag 12 januari 2008

Ända sedan jag var liten har människor sagt att jag är lite klumpig av mig:S. Vet interiktigt vad de menar men jag använder ju det jag kan för att kunna se. Jag är ju inte lika lång som dessa människor. Varför gå runt en massa saker när man kan gå över? Matte har dock nuförtiden gjort plats även för mig i fönstren så jag kan sitta där som mattes favoritblomma;)
Ja imorgon är det då dags. Vi håller på att städa, byta gardiner, tvätt m.m. Hjälpte matte byta sängkläder förut med, det är jag bäst på;) och dammsuga givetvis. Jag skojade med matte när hon skulle dammsuga min klösmöbel. Jag satt mig på den avplatsen som hon skulle dammsuga så hon fick dammsuga runt mig och så vips försvann min svans in i röret. Ha ha knasig matte e;) Dammsugaren är ganska kul tycker jag så jag jagade munstycket också;)
Jag har ju fått en egen hörna där granen stod innan. Det är den som ni ser på bilden. Transportburen är där också nu så där i sover jag ibland på en mysig dyna. Har så bra utsikt över vad matte gör när hon sitter i soffan;) Några av mina (få) leksaker syns med;P.

2 kommentarer:

Millis sa...

Tur att matte har en sån bra hjälpreda! Klumpig, du...hur kan man få för sig nåt sånt ;)

Anonym sa...

Så söt hon är....ni väntar storfrämmat och städar och gör fint....vad spännande!