måndag 17 december 2007

Min fotoblogg kommer i fortsättningen att få ett litet anorlunda innehåll vid sidan av mitt gamla givetvis. Jag har nämligen fått äran av matte att hjälpa henne med lite småarbeten som hon gör åt kks (kattkommando syd).
Jag tycker det är jättespännande att det är jag som kommer att få marknadsföra arbetet på min blogg och ge lite reklam så fler får upp ögonen för de små liven därute.
Förhoppningsvis får jag tillåtelse att visa lite solskenshistorier och annat som rör de underbara männikor som ger all sin kärlek till dessa katter.

Till att börja med vill jag ge en eloge till alla underbara människor på hittekatter i fokus och sajten i sig självt också. Var dag kommer nya tråkiga nyheter men lika snabbt som de skrivs så är dessa änglar i full fart med att lösa problemen. Men givetvis är det inte bara dåliga nyheter utan där får man även ta del av dessa solskenshistorier som får tårarna att rinna av lättnad och glädje.

Inga kommentarer: