måndag 31 december 2007

Julen 2007

Julafton gick ju av stapeln och jag fick paket av tomten, ja matte gav mig nog en med. Men det var tomten som gav mig mest i alla fall. Jag fick sammanlagt 5 paket och de innehöll bl.a ett rött halsband med litestrass, två myntamöss, en dvdfilm, myntagodis och en leksak med en pipande mus.
Matte hade också köpt god gourmet mat dagen till ära. Patè som jag gillar;)


Här sitter jag och tittar på filmen jag fick av tomten. Det är "Kitty show" med fåglar. Den är jätteintressant men matte var inte så road. Hon tycker inte det är kul att sitta och titta på fåglar som bara sitter på en pinne och tjattrar. Hon e lite kinkig tror jag nog. Själv ger jag den 5 tassar.

4 kommentarer:

Millis sa...

Det ser ut att va en bra film sötnosen!

Pia Puma sa...

Den e superbra och 2 h t.o.m;)

Anonym sa...

Vilken häftig bild....trodde först att Thindra var på utlandssemester:)

Pia Puma sa...

Ha ha nej då, det är barnprogram på tv ;)