lördag 22 december 2007



Idag blir det städdag för matte och mig, jag har börjat lite smått inne i badrummet och plocka bland flaskor m.m. Sen i kväll kanske vi kan koppla av och fixa lite saker. Vi har ett kuvert här som ska postas sen, matte ska bara lägga i alla saker och göra iordning. Bl.a ska de i nya skyltar och lite myntamöss ska i.
Så ser vår dag ut nästan. Matte måste gå och handla sen med hon glömde köpa kaffe och den är slut. Blir panik om hon inte får kaffe, måste vara jobbigt;)

Så till er vill jag lätta upp er med ett leende i denna stressfyllda juletid med en länk.
Ha det bra alla och pussnos o tasskram på er.

2 kommentarer:

Millis sa...

Vad duktig du är, som hjälper matte!
Kul länk;)

Kram och god jul till er!

Pia Puma sa...

Ja visst är jag ;)
Ibland så låter matte så där när jag gör något knasigt *fniss* oftast hittar jag på något riktigt när hon ska gå o sova. Brukar jaga hennes fötter med tassen under täcket men ibland så e jag ju riktigt busig o träffar hennes ena skinka hi hi.