onsdag 19 december 2007



Matte och jag har gjort flera skyltar men de kommer upp lite senare när de är skickade. Matte vill inte riktigt att de ska visas innan de har fått in dem till djurshopen och går att beställa men vi lovar att de är kanon.
Samtidigt fick vi höra att den första av våra skyltar är sålda vilket vi tycker är jättekul givetvis och vi hoppas att fler ska gå in och handla till sina små pälsklingar med. Man gör ju en god gärning och hjälper katter i nöd.
Matte ha haft lite snålt om tid med att sitta och pyssla vid datorn just nu, hon säger att det snart är jul???? Va nu de e men hon hoppas kunna göra en specialskylt till helgen efter ett önskemål som hon fått.

Sänder även en liten anke till alla frusna små tassar därute med:( Pussnos på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har allt kikat in här förrut men inget skrivit...Thindra och min Sally är nästan jämngamla (Sally vår minsta katt o min favorit)...de verkar vara lika godmodiga och har liknande perspektiv på livet.."centrum=Jag" och jag smälter fullkomligt...i natt skulle vi sova...10 min tyckte Sally var lagom och sen smög hon runt uppe på ett skåp, jagade en pärla...och verkade tycka att jag var urtråkig som bara låg där som en kåldolme...Kl 07 fick hon upp mig...för att sen ta min plats i sängen och där sover hon nu...suck...Snart blir det livat då granen ska in och alla kulor upp...Vi surrar granen i elementet och finns inte en enda glaskula i granen...men dessto kuligare att de kan studsa...

Kramar igen från Malin

Pia Puma sa...

Ha ha Malin jag känner igen det där. Här står granen (två gånger i golvet hitills) Men snären och kulor hänger på trekvart;) Har allt kommit på henne liggandes tvärs över grenarna allt.
Thindra brukar gå upp kl 5 för det är då jag brukar gå upp när jag jobbar. Jobbar jag inte så ska jag upp i alla fall. Då kan jag få slå på tv:n eller ta en kopp kaffe innan vi går och lägger oss igen.
Men jösses vad jag tycker om henne;)