fredag 28 mars 2008

Insamlingar


Jag har ju gjort s.k. insamlingar eller auktioner till förmån för vissa katter och fått in en del pengar. Hela 520 kr fick jag in för de tre auktioner jag hade på "spermy brothers" eller "Påskbollarna" som de också kallas. De pengarna gick till de fyra KKS katterna i Kalmar som ska kastrera, vaccineras och ID-märkas.
Sen har jag även fått in 250 kr som har gått till Ale katterna som Götteborgs katthjälp har hand om.
Sen har jag skänkt 10 st djurägarkort som säljs på tradera till förmån för några stödhemsatter och jag håller tummarna att de inbringar en bra slant också. Mer pengar kommer givetvis att dya upp senare som ska fördelas ut.

Visa en bild på de s.k. "Spermy brothers"

1 kommentar:

Filifjonkan 1 sa...

Gud vad du är duktig jag sätter in sista dropparna i morgon som vanligt men de är inte stora men räcker till kattmat,,,det gör det.