onsdag 19 september 2007

Neeeeeeeeeeeej inte kameran
igen!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså....hon är bara så go....och retfull...prcis som Moltaz...kan det bero på att de är släkt på långt avstånd :=)Pussa henne på lilla örat från mig!

Anonym sa...

Tappar visst en del bokstäver ikväll när jag skriver....har nog fått samma virus som Malin Kuriosa...:=)

Pia Puma sa...

Tappa bokstäver ja.. mm den sjukdomen har jag haft länge, men jag skyller på tagentbordet;)

Pia Puma sa...

Ja igen. Gav henne massor med pussar på lilla örat. Kunde inte låta bli. Så nu får du pussa Mollegubben från oss med:))

Pia Puma sa...

Krrr krrr ja matte e lite jobbig ibland speciellt när hon ska trycka upp den där konstiga saken i ansiktet på mig. Jag brukar ge henne ett blött nosavtryck på linsen som straff;)